Vuosaaren Viikingit etsii uusia pelaajia

Laji on lentopallo, joukkueen kotipaikka on Helsinki, Vuosaari ja pelattava sarja Alue- ja paikallissarjat, ikämiehet. Joukkueeseen kuuluu 61 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Lentopallojoukkue Vuosaaren Viikingit Helsingistä etsii pelaajia 3.- ja 4.-sarjaan ja ikämiehiin sarjoihin SM45, SM50, SM55, SM60 ja SM65.
Treenaamme ja pelaamme seuraavasti kaudella 2022-2023 Kallahden palloiluhallissa, Kallahdenraitti 1, maanantaisin klo 19.00-21.00, Vuosaaren urheilutalolla torstaina klo 20-22 ja höntsää klo 15 lauantaisin Punakiventie4.
Liity mukaan, jos sinulla useita peli- ja treenivuosia takana. Seuralla ei tällä hetkellä ole vuoroja aloittelijoille tai harrastelijoille.

Yhteys: Jukka Isohanni 044 2316466

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin 23 tuntia sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
Vuosaaren Viikingit: kokoonpano