Vuosaaren Viikingit etsii uusia pelaajia

Laji on lentopallo, joukkueen kotipaikka on Helsinki, Vuosaari ja pelattava sarja Alue- ja paikallissarjat, ikämiehet. Joukkueeseen kuuluu 60 jäsentä ja kalenterissa on 11 tulevaa treeniä tai peliä.

Lentopallojoukkue Vuosaaren Viikingit Helsingistä etsii pelaajia 3.- ja 4.-sarjaan ja ikämiehiin sarjoihin SM45, SM50, SM55, SM60 ja SM65.
Treenaamme ja pelaamme seuraavasti kaudella 2022-2023 Kallahden palloiluhallissa, Kallahdenraitti 1, maanantaisin klo 19.00-21.00, Vuosaaren urheilutalolla torstaina klo 20-22 ja höntsää klo 15 lauantaisin Punakiventie4.
Liity mukaan, jos sinulla useita peli- ja treenivuosia takana. Seuralla ei tällä hetkellä ole vuoroja aloittelijoille tai harrastelijoille.

Yhteys: Jukka Isohanni 044 2316466

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin 4 tuntia sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
Vuosaaren Viikingit: kokoonpano